facebook paylaş Googlede Ara

Rafet El Roman - Ezo Kalbine Sürgün Şarkısı Dinle 2013-Rafet El Roman Kalbine Sürgün Şarkı Sözleri

rafet el roman kalbine sürgün dinle,2013 rafet el roman dinle, rafet el roman dinle 2013, rafet el roman ezo kalbine sürgün, rafet el roman&ezo dinle 2013, rafet el roman kalbine sürgün sözleri, rafet el roman kalbine sürgün şarkısı dinle, rafet el roman kalbine sürgün şarkı sözü, rafet el roman kalbine sürgün mp3, rafet el roman ben seni çok sevdim, ama ben seni çok sevdim şarkısı rafet, derlerki unutmalı, zamana bırakmalı, rafet el roman kalbine sürgün,

Rafet El Roman Kalbine Sürgün Şarkısı Dinle:

EZO KİMDİR? TIKLA >>>



Rafet El Roman Kalbine Sürgün Şarkı Sözleri:

Kimilerine göre lazım değil aşk
 Kimilerine göre hain
 Ama ben seni çok ben seni çok sevdim
Küçücük bir kalpten sana açılan
 Dünyalar kadar büyük bir ışık
 Ama ben seni çok ben seni çok sevdim
Derler ki unutmalı, zamana bırakmalı.
Nasıl olsa sarılır yaralar bir gün
 Ama benimki aşk değil, sen gibi taş değil
 Benim ki kalbine sürgün.
Kimilerine göre lazım değil aşk
 Kimilerine göre hain.
 Ama ben seni çok ben seni çok sevdim
Sıcacık bir bakışın bana yetiyor
 Dünyalar benim oluyor guncelportal.blogspot.com
 Ama ben seni çok ben seni çok sevdim
Derler ki unutmalı, zamana bırakmalı
Nasıl olsa sarılır yaralar bir gün
 Ama benimki aşk değil, sen gibi taş değil
 Benim ki kalbine sürgün

Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica