facebook paylaş Googlede Ara

Mabel Matiz Zor Değil Şarkısı Dinle 2013 - Mabel Matiz Zor Değil Şarkı Sözleri

Mabel Matiz dinle 2013, Mabel Matiz zor değil dinle 2013, Mabel Matiz zor değil sözleri, Mabel Matiz deniyordum seni dinle, Mabel Matiz deniyordum seni sen seversin bunu dinle, Mabel Matiz zor değil klibi izle, Mabel Matiz deniyordum seni şarkı sözleri, Mabel Matiz-zor değil mp3


Mabel Matiz - Zor Değil Şarkısı ve Şarkı Sözleri


Mabel Matiz zor değil şarkısı dillerden düşmüyor. Bir kaç gündür ben de sürekli bu şarkıyı dinliyorum. sizin için Mabel Matiz2in Zor Değil şarkısını ve şarkı sözlerini paylaşmak istedim. Umarım bu şarkıyı beğenirsiniz. Mabel Matiz-Zor Değil şarkısı hakkındaki düşüncelerinizi YORUM bölümünden yazarsanız sevinirim...

İşte Mabel Matiz Zor Değil Şarkısı Dinle:



Mabel Matiz Zor Değil Şarkı Sözleri:

Sallıyorum bol keseden
Sağa sola, zor değil
Atıyorum, tutuyorum
Kâh tutamıyorum, zor değil
Dönüyorum köşeleri
Dört köşeli, zor değil
Vuruyorum dizlerime
Ah pata-küte zor değil
Katıyorum tozu dumana da
Toz değil, toz değil
Biliyorum hepsi havagazı
Söz değil, ah söz değil
Deniyordum seni
Sen seversin bunu
Sevmediysen peki
Sen tamamla sonu
guncelportal.blogspot.com
Halk ararsan çık saraydan
Ağlıyorsan dön yolundan
Aşka dair konuşursan
Gerisini sen tamamla

Söz: Mete Özgencil
Müzik: Mabel Matiz & Mete Özgencil

Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica