facebook paylaş Googlede Ara

Marsis - Nana Şarkisi Dinle - Benim İçin Üzülme Dizisi Müzikleri

benim için üzülme nana şarkısı dinle, marsis grubu dinle, benim için üzülme şarkıları, nana türküsü dinle benim iin üzülme, selçuk balcı dinle, selçuk balcı benim için üzülme, selçuk balcı nana şarkısı dinle, benim için üzülme nana türküsü dinle,Marsis, Marsis Nana, Marsis Nana Dinle, Marsis Nana Şarkı Sözleri, Marsis Nana Şarkı Sözü, Marsis Nana sözleri, Marsis Nana sözü, Marsis şarkı sözleri, Marsis şarkı sözü, Marsis şarkıları, Nana Şarkı Sözleri, Nana Şarkı Sözü

Benm İçin Üzülme dizisinde birbirinden güzel türküler dinliyoruz. İşte onlardan birisi de Marsis grubunan Nana ( anne) şarkısı...

Marsis - Nana Türküsü Dinle:
Benim İçin Üzülme Nana Şarkısı Dinle:


Marsis - Nana Türküsü Sözleri:
Benim İçin Üzülme Nana Şarkı Sözleri:
Nana Ska'nizusi Muppa NaNa (Anne Sen'siz Ne Yapayim Anne)


Seni gördüm yine
Uyandım bu gece
Özledim yine seni anne
Anne anne
Sensiz ne yapayım anne
Anne anne
Sensiz ne yapayım anne
sarkisozu.acikgoz.org
Yeni ay geliyor
Ağlayasım var bugün
Ne oldu bana söyle anne
Anne anne
Sensiz ne yapayım anne
Anne anne
Sensiz ne yapayım anne

Kategori: , , , , , , , ,

1 yorum:

Yandex.Metrica