facebook paylaş Googlede Ara

Yeni Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı Kimdir?


Nabi Avcı (d. 8 Ekim 1953, Bilecik), Türk akademisyen, yazar ve Milli Eğitim Bakanı.

yeni milli eğitim bakanı, yeni milli eğitim bakanı kim oldu, nabi avcı, yeni milli eğitim bakanı nabi avcı, nabi avcı nereli, nabi avcı memleketi, nabi avcı hangi okul mezunu, nabi avcı kaç yaşında, nabi avcı milli eğitim bakanı, nabi avcı 2013 milli eğitim bakanı, nabi avcı biyografisi, nabi avcı hakkında haberler

Milli Eitim Bakanı değişti...
Yeni Milli Eğiti Bakanı Nabi Avcı Oldu...
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer'in yerine Nabi Avcı getirildi.

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı Kimdir?

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı Biyografisi ?
Orta Doğu Teknik Üniversitesi İdari Bilimler Fakültesini bitirdi. İletişim profesörüdür. Anadolu Üniversitesi'nde ve İstanbul Bilgi Üniversitesi'nde iletişim felsefesi ve iletişim sosyolojisi üzerine dersler verdi. 1995 ve 1996 yıllarında Kanal 7 Televizyonunda 360 derece isimli program yaptı. Aynı dönemde Yeni Şafak gazetesinde yazarlık ve yöneticilik yaptı. [1].Milli Eğitim Bakanlığı'nda ve Başbakanlık'ta danışman olarak çalıştı. Başbakanlık Başdanışmanı ve UNESCO Türkiye Milli Komisyonu Başkanlığı görevlerini yürütürken 2011 yılında AKP'den milletvekili aday adaylığı için bu görevlerinden istifa etmiştir. XXIV. dönem TBMM Eskişehir milletvekilidir. TBMM Milli Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu Başkanı, Türkiye-Kanada Parlamentolararası Dostluk Grubu başkanı, Türkiye-Brezilya Parlamentolararası Dostluk Grubu başkanvekili ve Türkiye-Almanya Parlamentolararası Dostluk Grubu üyesidir.24 Ocak 2013 tarihinde yapılan kabine değişikliği sonucu Milli Eğitim Bakanı olmuştur
Kaynak: wikipedia.org

Kategori: , , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica