facebook paylaş Googlede Ara

Okan Bayulgen Müslüm Gürses Şarkısı Dertler İnsanı Dinle Şarki Sözleri

okan bayulgen dertler insanı dinle 2013, okan bayulgen dertler insanı şarkısı dinle, okan bayulgen dertler insanı şarkı sözleri, okan bayulgen dertler insanı mp3, okan bayulgenin söylediği şarkı, dertler insanı müslüm gürses sözleri, dertler insanı okan bayulgen dinle 2013, Okan Bayülgen Dertler İnsanı, Okan Bayülgen ft. grup Künh Dertler İnsanı, Okan Bayülgen ft. Künh Dertler İnsanı, Okan Bayülgen ft. Künh Dertler İnsanı dinle, , Okan Bayülgen müslüm gürses şarkısı

Okan Bayulgen geçtiğimiz aylarda kaybettiğimiz arabeskin babası Müslüm Gürses anısına bir Müslüm Gürses kılasiği olan Dertler İnsanı şarkısını seslendirdi. İşte Okan Bayulgenden Derlet İnsanı Şarkısı ve Dertler İnsanı Şakı Sözleri...

Sevgiye muhtaçtım ben bir zamanlar
Sevdimde ne oldu anlayamadım
İnanamam artık beni sevene
Ben bu yüzden oldum dertler insanı

Anam yok babam yok
Yanlızlık korkusu çöktü içime
Kimsem yok yarim yok
Yanlızlık korkusu çöktü üstüme

Bu kötü yazıyı nasıl sileyim
Tanrım al canımı rahat edeyim
Dostu düşmanımı ben bilemedim
Ben bu yüzden oldum dertler insanı

Anam yok babam yok
Yanlızlık korkusu çöktü içime
Kimsem yok yarim yok
Yanlızlık korkusu çöktü üstüme

Kaynak: http://guncelportal.blogspot.com

Okan Bayulgen ve Grup Künh Dertler İnsanı Şarkısı Dinle:

Kategori: , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica