facebook paylaş Googlede Ara

Aykut Kocaman'ın Yerine Kim Gelecek? Fenerbahçe Yeni Teknik Direktorü Kim Olacak?

aykut kocaman gidiyor mu, aykut kocamanın yerine kim geld, fenerin başına kim gelecek, fenerde aykut kocamanın yerine kim geliyor, fenerin yeni teknik direktörü kim oldu, fenerin yeni teknik direktörü kim olacak, fenerin yeni teknik direktörü kim olmalı, aykut gidiyor mu, fb yeni teknik direktörü kim olacak, aykut kocaman istifa mı etti, aykut kocaman gidecek mi,


Aykut Kocaman istifa etti...

Fenerbahçe teknik direktörü Aykut Kocaman istifa etti...

Aykut Kocaman'ın istifa haberi gündeme bomba gibi düştü. Aykut Kocaman ile birlikte Ali Yıldırım ve Abdullah Kiğılı'nında istifa etti haberi çıkmıştı. Bu haber karşısında Kiğılı'nın yaptığı açıklama şöyle,

"Aykut Kocaman'ın istifa mektubunu bekliyoruz, geldiği anda kabul edeceğiz. Ali Yıldırım istifa etti, biz de kabul ettik. Benim ise istifa etmem söz konusu değil, zaten 1 haftadır da burada değildim."

Aziz Yıldırım, "Ne İstifası, Ben Kovdum!"

Aziz Yıldırım'ın Aykut Kocaman'ın 'Yoruldum' tarzı sözlerine Aziz Yıldırım'ın çok sinirlendiği ve "Sen istifa edemezsin ben seni kovuyorum." diye cevap verdiği belirtiliyor.


Peki Fenerbahçe'de Aykut'un yerine kim gelecek?
Yeni Teknik Direktörü Kim Olacak?

Bu noktada en güçlü iki aday ise Ersun Yanal ve Bayern Münih'i Şampiyonlar Ligi şampiyonu yapan Jupp Heynckes...

Acaba Aykut Kocaman Fenerbahçeden gidecek mi?
Aykut Kocaman'ın Yerine Kim Gelecek?
Fenerbahçe'nin Yeni Teknik Direktörü Kim Olmalı?


YORUM yaparak düşüncelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz!...

Kategori: , , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica