facebook paylaş Googlede Ara

Fenerbahçeli Burak Yıldırım'ın Öldürülme Anı - Cinayeti Kameralarda

fenerli burak yıldırım, burak yıldırım ölüm anı izle, burak yıldırım nasıl öldürüldü, burak yıldırım öldü haberi, fenerli burak yıldırım öldürülme anı izle, fenerbahçe galatasaray maçı sonrası kavgalar


Fenerbahçe Galatasaray derbisi sonrası maçtan çıkan Fenerbahçeli taraftar 19 yaşındaki Burak yıldırım bıçaklanarak öldürülmüştü...

7 numaralı Yusuf olarak aranan cinayet zanlısı yakalandı...

Fenerbahçeli Burak Yıldırım'ın da ölüdürülme anı mobese kameralarına ögürüntülendi...

Memleketi Bingöl'e giderken yakalanan cinayet zanlısı Yusuf O. cinayeti tiraf etti...

3 ayrı yaralamadan sabıkası bulunan Yusuf O.'ın ifadesinde, "Tekstil işinde çalışıyorum. 2 yıldır İstanbul'dayım. Amcamla kalıyorum. Çocukluk arkadaşım olan Yusuf B. İle Fatih Kadınlar Pazarı'ndaki evimizin yakınındaki kahvehanede maçı izledik. Arkadaşımı yolcu etmek üzere Edirnekapı'ya kadar yürüdük. Metrobüs durağında arkadaşımı yolcu ettim. Evime doğru geri gidecekken Metrobüs durağından gelen 10 kişilik Fenerbahçeli taraftar grubu bana sataştı. El kol hareketleri yaparak "Şışşt" şeklinde seslendiler. "Hayrıdır" der demez grup bana doğru koştu. O anda kendimi korumak için bir arkadaşımın bana hediye ettiği üzerimdeki bıçağı çıkarttım. Yaklaşan gruba doğru da salladım. Benim de parmağım yaralandı. Tam ben kaçarken yolcu ettiğim arkadaşım kavgayı duyup yanıma geldi. Birlikte kaçtık. Benzinlikte ellerimi yüzümü yıkadım. Sonra eve geldim. Arkadaşım da ayrılarak evine gitti. Kaçarken olayda kullandığım bıçağı surlara doğru attım" dedi...

İşte Burak Yıldırım Öldürülme Anı...
Fenerbahçeli Taraftar Burak Yıldırım Cinayet Anı:



Kategori: , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica