facebook paylaş Googlede Ara

Hande Yener Ya Ya Ya Dinle - Hande Yener Ya Ya Ya Şarkı Sözleri

hande yener ya ya dinle, hande yener ya ya ya,Hande yener ya ya ya ya dinle,2013 hande yener ya ya ya ya dinle,hande yener ya ya ya dinle,hande yener ya ya ya ya, hande yener dinle 2013, hande yener yeni single, 2013 hande yener dinle, hande yener yaya sözleri, hande yener ya,hande yener ya dinle,hande yener ya ya,hande yener ya ya sözleri,hande yener ya ya ya ya,hande yener ya ya ya ya dinle,ya ya ya ya! ben en güzel,ya ya ya ya! ben en özel,ya ya ya ya! ben her şeyindim ya,ya ya ya ya! sen çok bilen,ya ya ya ya! sen terk edildin ya


Hande Yener  Ya Ya Ya Şarkısı ve Sözleri...

Hande Yener yeni single Ya Ya Ya şarkısını ve şarkı sözlerini sizle için derledik...

İşte Hande Yener Ya Ya Ya Şarkısı:




İşte Hande Yener Ya Ya Ya Şarkı Sözleri:

 Mantık ve kalp savaşta
 Kaldık dik bir yokuşta
 Yaşanmadan bilinmiyor
 Ama akıl verenler çok
 Durdum bir dinledim beni
 En masum derin hisleri
 Hepsi aynı fikirde
 İçimde “Git” diyenler çok
 Sabaha kadar dinledim kalbimi
 “Sil” dedi. Ardında bırakma izini.
 Kimi yazacak tarih? Bizi mi?
 Bu ne uyumsuz bir çift seçimi.
 Ya ya ya ya! Ben en özel,
 Ya ya ya ya! Ben en güzel,
 Ya ya ya ya! Ben her şeyindim ya,
 Ya ya ya ya! Sen çok bilen,
 Ya ya ya ya! Yalnız gezen,
 Ya ya ya ya! Sen terk edildin ya

 Söz: Berksan
 Müzik: Berksan

Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica