facebook paylaş Googlede Ara

Kuzey Güney Bul Beni Kaybolmuşum Şarkısı Dinle - Kuzey Güney 75.Bölümde Çalan Şarkı Dinle

bul beni kaybolmuşum,bak bana mahvolmuşum,Bul beni kaybolmuşum İzim silinmiş dilim suskun susmuşum Bak bana mahvolmuşum Senden kendimi almayı unutmuşum Bak bana mahvolmuşum Sensiz ben boğulmuşum,bul beni kaybolmuşum izim silinmiş dilim suskun indir,Bak bana mahvolmuşum sensiz ben,bak bana mahvolmusum sarki sozleri,kuzey güney dizi müziği bak bana kaybolmusum,kuzey güney de bak bana mahvolmuşum dinle,kuzey 75 bölüm fragmanında çalan şarkı,bul beni kaybolmusum sarki sozu, kuzey güney kaybolmuşum, kuzey güneyde çaşan şarkı bul beni dinle, şarkı sözleri,

Kuzey Güney dizisi 75.Bölümde çalan Bul Beni Kaybolmuşum şarkısı herkesin dilinde... Sizin için Kuzey Güney dizisi son bölümünde çalan bul Beni Kaybolmuşum şarkısını ve şarkı sözlerini derledik...

İşte Kuzey Güney Bul Beni Kaybolmuşum Şarkısı Dinle:
Kuzey Güney 75.BÖlüm Bul Beni Kaybolmuşum Dinle:



Kuzey Güney Bul Beni Kaybolmuşum Şarkı Sözleri:

Bul beni kaybolmuşum
İzim silinmiş dilim suskun susmuşum
Bak bana mahvolmuşum senden kendimi almayı unutmuşum
Bak bana mahvolmuşum sensez ben boğulmuşum
Bul beni kaybolmuşum
İzim silinmiş dilim suskun susmuşum
Bak bana mahvolmuşum senden kendimi almayı unutmuşum
Bak bana mahvolmuşum sensez ben boğulmuşum

Kategori: , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica