facebook paylaş Googlede Ara

Survivor Duygu mu Elendi Murat mı Elendi? Survivor SMS Sonuçları 28 Mayıs 2013

survivor bu hafta kim elendi, survivor duygu , survivor murat, duygu 1890, murat 1890, duygu mu elendi, murat mı elendi, 28 mayıs adadan kim gitti, 26 mayıs adaya kim veda etti, 26 mayıs survivor izle, 26 mayıs survivor kim elendi,28 mayıs survivor kim elendi, sörvayvır 26 mayıs sms sonuçlar, surivor sms kim çıktı, guncelportal.blogspot.com, sörvayvır kim elendi, 28 mayıs sörvayvır kim elendi, 27 mayıs survayvır kim elendi, sörvayvır duygu mu murat mı elendi, duygu mu gitti, murat mı gitti, sörvayvır kim elendi 28 mayıs , sörvayvır duygu elendi mi, sörvayvır murat elendi mi, survivor kim elendi 28.05.2013, duygu mu elenecek murat mı, murat elendi, survivor duygu elendi


26 mayıs akşamı survivorda dokunulmazlık oyununu ünlüler takımı kazandı ve gönüllüler takımı adadan bir kişiyi göndermek için ada konseyinde SMS için elemeye gittiler.

26 mayıs akşamı ada konseyinde ünlüler takımında SMS için seçilenler...
 

 

Duygu

ve

Murat


Duygu mu elendi Murat mı?






Bu hafta adadan ayrılan isim DUYGU oldu.


Ünlüler takımından adaya veda eden isim DUYGU oldu...


Desteklediğiniz yarışmacı için YORUM yapabilirsiniz
http://guncelportal.blogspot.com

Kategori: , , , , , , , , ,

60 yorum:

  1. Ikiside çok iyi ama bence duygu kalmali duygunun daha fazla yenme şansi var irmağa karşi ama erkekler hepsi ayni güçte yani yenilede bilirler o yüzdende ünlülerin daha fazla yenme şansi var
    Yani duygu kalsin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ünlüler zaTEN KAZANSIN

      Sil
    2. Saçmalama ünlülerin hepsinden kicik alyorum hep saçmaliyorlar biz yaşliyiz diyorlar yenildiklerini anlayinca

      Sil
  2. ikisinide sevyorum ama duygu kalsin isterim cunku hak etti cok basarili kiz . ve duygusuz ada berbat olacak bence insallah duygu kalir....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ünlüleri tut yorum ama malesef duygu giti

      Sil
  3. Duygu kazansin çok iyi yarişyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi git ya ortaligi karistirmaktan baska birsey yapmiyor sonuna kadar murat

      Sil
    2. Bi git ya ortaligi karistirmaktan baska birsey yapmiyor sonuna kadar murat

      Sil
    3. Duygu alır... Murta gitti bay bayyy

      Sil
    4. Kiz hakli yere karişyor adam öpücük atmiş acaba sen neyapardin kiz olsaydin onu merak ediyorum abi erkeğiz diye erkekleri koruma...

      Sil
    5. Duygu gittiiiiii

      Sil
  4. Sağolun sayenize Murat' a +1 oy kazandırdım.

    YanıtlaSil
  5. Duygusuz hiç bir gönüllü ünlüleri yenemez...
    Gönüllüler yensin ve finala gitsin istiyorum o yüzden DUYGU adada kalsin artik zaten kavgada fazla etmiyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla kavga etmiyormu biraz daha izle yarismayi

      Sil
    2. Bugünde Duygu herzamanki gibi hakliydi!!

      Sil
  6. duygu kalsin yaa onsuz survivor un tadi yok

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. bence murat kazanır. ama benim oyum duygudan yana. duygunun kazanmasını istiyorum ama murat kazanacağı kesin. muratı tutanlar daha çok..

    DUYGU 1890

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerden biliyorsun?? duygu giderse gerçekten senin dediğin gibi ben survivoru izlemem kardeş kiz çünkü gerçekten hak ediyor adadaki herkezden en hirsli olan duygu

      Sil
  9. Bence duygu gitsin.mixer gibi ortaligi karistiriyor.

    YanıtlaSil
  10. ümitin o iğrenç ses tonuyla öpücük atmasını kınıyorum, çok ayıp

    YanıtlaSil
  11. acun beyin haksızlık yapmayacağına inanıyorum.Duyguyu haklı buluyorum bu kıza yazık. yarışmanın kurallarına göre ümitin öpücük atması hakaret vari olacak şeymi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aloooooooooooo sizin kafamı güzel lan ortalıgın anasını aglattı duygu

      Sil
  12. Murat daha çok hakediyor gerek karakter olarak gerekse bir yarışmacı olarak.Üstelik Duygu gibi ortalığı karıştırmak veya fesatlık yapmak için yarışmaya katılmadı.

    YanıtlaSil
  13. DUYGU elendi mi?

    Sonuçlar ne zaman açıklanacak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu elendi

      Sil
    2. ben ünlüleri tut yorum ama malsef duygu giti duygu güzelmi benim icin duygu güzel.

      Sil
  14. Bencede duygu kalsin ellenirse survivorin tati kalmaz ben duygu icin seyrediyorum survivori kavgaci biraz ama hepte hakli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende duygu için seyrediyordum ne yalan söyliyeyim ,duygusuz tadı olmaz artık zaten izlmemde ,sonuna kadar kalmayı hak eden duyguydu ,duyguya oynuyorsun diyorlar ,öyle bir ortamda ,açlık bir yandan ,oyunların zorluğu birr yandan strese girmeyen insan oynuyordur bence

      Sil
  15. duygu gibi dengesiz (bir dediği, bir dediğini tutmayan) agresif, acayip kavgacı, buluttan nem kapan bir kıza katlandıkları için öncelikle gönüllüleri can_ı gönülden kutlarım....duyguyu zaten ekstra kutlarım, ön plana çıkma hedefini başarıyla tamamladı ama duygu şunu bil ki; EFELİK EFENDİLİKTİR.senin gibiler bir müddet konuşulur ama ondan sonra söner.seneye sende unutulursun merak etme kızım. böyle bir profil yok yani hayat böyle değil unutma... oraya ön plana çıkmaya gittin ama çok uçma zemine düştüğün de fena çakılırsın.....

    YanıtlaSil
  16. La gitsin duygu ailecek sinir kapiyoruz iyi ornek deil

    YanıtlaSil
  17. Duygu sonuna kadar arkandayız...

    YanıtlaSil
  18. Duygu sonuna kadar arkandayız...

    YanıtlaSil
  19. Duygu sonuna kadar arkandayız...

    YanıtlaSil
  20. DUYGU ELENDİ::::

    YanıtlaSil
  21. Duygu Elendi ohhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sus ulik sus sen orda olsaydin byle konsckmydnz

      Sil
    2. Ne oldu zoruna mı gitti. Gitti işte duygu gitti...
      HERKES BENİM GİBİ DÜŞÜNÜYOR...

      Sil
  22. Duygu SMS için Hilmicem'i yazmış olsaydı elenmezdi... Survivorda MURAT en çok takipçisi olan yarışmacı...

    Bu sene şampiyon gönüllüler takımından MURAT...

    DUYGU'YA ELVEDA MURAT BRAVO...

    YanıtlaSil
  23. Saçmasapan bi survivor izlicez arkadaşlar duygunun çiktina sevindiniz ama sonradan demeyin ne oldu ya keşke duygu kalsaydi görün bakin ne kadar sikici olacak survivor hiç birisi duygu kadar hirsli dil çünkü
    Bide irmakta en son kiz olarak kalmayi hak etmedi bence en son hak eden kendisiydi bu haksizlik

    YanıtlaSil
  24. MURAT'ı destekleyenler buraya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ünlüleri tutu yorum malesef duygu giti ama güzel bi kiz.

      Sil
  25. Bütün arkadaşlarım DUYGU için SMS gönderdi ama DUYGU elendi bence bu işte bir yanlışlık var. Acun bey DUYGU hakediyor bence birinciliği... LÜTFEN GEİ GELSİN...

    YanıtlaSil
  26. Umidin o iğrenç sesiyle duyguya atığı öpücücü şidetle kınıyorum. Umidin yarışmayı bırak gitmeli diye düşünüyorum. Böyle kinci insan görmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende görmedim abi yani kiz hakli dilmi şimdi sinirlenmekle gitti diye çok üzüldüm gerçekten yapacak birşey yok artik muradi tutyorum bide dağhani ikiside çok sakin... Hilmi cemde 3 üncü olsun artik o muratlan dağhan gibi sakin davranmadi duyguya

      Sil
  27. Duyguyu savunmak adaletsiz bir toplum oldugumuzu gosteriyor ..kizin agzindan salyalar akiyor ..kiz erkek farketmez herkese saldiriyor ..agzi bozuk tv de olmazsa edecegi kufurleri dusunemiyorum oynuyor hemde kötü allah onu alacak erkege sabir versin ...gerci bulur kendisi gibi kafadan kontak birini :)

    YanıtlaSil
  28. Duyguyu savunmak adaletsiz bir toplum oldugumuzu gosteriyor ..kizin agzindan salyalar akiyor ..kiz erkek farketmez herkese saldiriyor ..agzi bozuk tv de olmazsa edecegi kufurleri dusunemiyorum oynuyor hemde kötü allah onu alacak erkege sabir versin ...gerci bulur kendisi gibi kafadan kontak birini :)

    YanıtlaSil
  29. oh be elendi duygu hic sevmiyodum o kizi MURAT favorimsin ))

    YanıtlaSil
  30. ben ünlüleri tut yorum malesef duygu giti

    YanıtlaSil
  31. banane duygu dan giti salik olsun yapicak bise yok.

    YanıtlaSil
  32. ben üsüldüm duygu gittini ben genede ünlüleri tutu yorum.

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar duygu sizce bi programa katilirmi hangi programa katilacani öğrenirseniz lütfen haber verin izlemem gerek!! : ))

    YanıtlaSil
  34. ünlüler,herkesi yener yarismada !!!

    YanıtlaSil
  35. euro star da dugu

    YanıtlaSil
  36. arkdaslar nıze bıse yasmırzoryunus

    YanıtlaSil

Yandex.Metrica