facebook paylaş Googlede Ara

Facebook Açılmıyor - Facebook Neden Açılmıyor 9 Haziran 2013

facebook açılmıyor, facebook kapalı, 9 haziran facebook açılmıyor, fesbuk açılmıyor, facebuk açılmıyor, facebook neden açılmıyor,facebook açılmıyor,faceye giremiyorum,facebook giremiyorum,facebook niye açılmıyor,facebooka giremiyorum,facebook a neden giremiyorum,facebooka giremiyorum,face neden açılmıyor,facebook a neden girilmiyor,face açılmıyor, face girilmiyor, cepten facebook girilmiyor feysbuk açılmıyor, feysbok açılmıyor, face girebilmek için dns, face giremiyorum, feyse giremiyorum, face neden açılmıyor,
 



Bugün 9 haziran 2013, facebook'a giremiyorum?

Bugün nedense hem facebook hem de twitter sitelerine erişim sağlanmıyor. guncelportal.blogspot.com Neden Facebook ve Twitter kapalı?

9 haziran 2013 pazar günü sosyal medyada en çok tercih edilen facebook ve twitter açılmıyor. Normalde yoğunluk nedeniyle bazen böyle sorunlar olur ama bu kez hem twitter hem de facebook'un açılmaması beni biraz düşündürdü?

Neden Facebook Kapalı?

Konu ile ilgili bilgisi veya düşüncesi olan varsa YORUM bölümünden yazabilir...

Kategori: , , , , , , ,

4 yorum:

  1. Bence Taksim Gezi Parkı eylemi nedeniyle kapattılar facebook ve twitteri...

    YanıtlaSil
  2. Recep Tayyip Erdoğan mı kapattı...

    YanıtlaSil
  3. Taksim eylemi nedeniyle facebook ve twitter'a erişim engellenmiş...

    YanıtlaSil
  4. neden giremiyırum

    YanıtlaSil

Yandex.Metrica