facebook paylaş Googlede Ara

Gülşen Kardan Adam Şarkısı Dinle 2013-Gülşen Kardan Adam Şarkı Sözleri

gülşen kardan adam, gülşen kardan adam şarkısı dinle, 2013 gülşen kardan adam klibi, gülşen kardan adam sözleri, gülşen kardan adam mp3, gülşen yeni şarkısı 2013, gülşen dinle 2013, gülşen kardan adam klip, gülşen kardan adam şarksını dinle 2013,sen bana akıl ver allahım bende esamesi yok,gülşen sen bana akıl ver allahım,gülşen uzun boyundan mı,sen bana akıl ver allahım bende esamesi yok sözleri,gülşen kardan adam dinle,gülşen zaten aşk ne zaman doğru zaman,gulşen akıl ver allahım, sen bana akıl ver allahım gülşen,gülşen serin suyundan mı,gülşen kardan adam sözleri




Gülşen'in yeni Klibi Kardan Adam ve şarkı sözlerini sizler için yayınladık...

İşte bu yaza damgasını vuracak gülşen kardan adam şarkısı...

Gülşen Kardan Adam Klibi İzle:



Gülşen Kardan Adam Şarkı Sözleri:


 Sen bana aklı ver Allah’ım bende esamesi yok
 Doğru olabilir mi gördüklerim bi malumatım yok
 Geliyorum demedin sen de her kaza gibi ani
 Hasar büyük kalbim gidiyor elden aşığım yani
 Uzun boyundan mı guncelportal.blogspot.com
 Serin suyundan mı
 Zamansız olmak mı seni sen yapıyor
 Zaten aşk ne zaman doğru zaman kollar, hiç bi zaman
 Dağ gibi duranı istemez ah sever kalp kardan adam
 O erir üstüme, erisin ben çoktan sırılsıklam
 Olmuşum, ölmüşüm, bitmişim budur aşkta en cazip olan
 Zaten aşk ne zaman doğru zaman kollar, hiç bi zaman
 Dağ gibi duranı istemez ah sever kalp kardan adam
 O erir üstüme erisi, ben çoktan sırılsıklam
 Olmuşum, ölmüşüm, bitmişim budur aşkta en cazip olan

 Söz: Gülşen
 Müzik: Gülşen
 Albüm: Beni Durdursan mı

Kategori: , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica