facebook paylaş Googlede Ara

Şükrü Özyıldız Kimdir? Şükrü Özyıldız Fotoğrafları

şükrü Özyıldız, şükrü Özyıldız sevgilisi kim, şükrü Özyıldız yeni dizi, şükrü Özyıldız benim hala umudum var, şükrü Özyıldız facebook, şükrü Özyıldız boyu kaç, şükrü Özyıldız nereli, şükrü Özyıldız kaç yaşında, şükrü Özyıldız biyografisi, benim hala umudum var dizisi ozan kim, şükrü Özyıldız dizileri, şükrü Özyıldız evlimi


Star Tv ekranlarında yeni başlayan Benim Hala Umudum var dizisi oyuncularından Şükrü Özyıldız'ın biyografisini sizler için derledik...

Şükrü Özyıldız biyografisi ve fotoğraflarını yazımızda bulabilirsiniz...

Şükrü Özyıldız için YORUM yapabilirsiniz...

Şükrü Özyıldız Biyografisi:

Şükrü Özyıldız 1988 İzmir doğumlu.
Ege Üniversitesi İktisat bölümünde son sınıf öğrencisidir. Müjdat Gezen Sanat Merkezinde oyunculuk eğitimi aldı. İşte Şükrü Özyıldız'ın oyuncu olduğu diziler...

Şükrü Özyıldız Oynadığı Diziler - Derin Sular (Toprak)
- Uçurum (Avukat Tolga)
- Benim Hala Umudum Var (Ozan)

Şükrü Özyıldız Fotoğrafları:










Kategori: , , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica