tarafndan da�tlmaktadr Adcash
facebook paylaş Googlede Ara

2014 SBS Kalktı mı? 2014 SBS Yerine 8.Sınıf Öğrencileri Hangi Sınava Girecekler?

2014 sbs kalktı, sbs yerine hangi sınava girecekler, sbs yerine yeni sınav 2014, 2014 8.sınıf öğrencileri hangi sınava girecek, dershaneler kalktı mı, dershaneler kapandı mı, 2014 seviye belirleme sınavı


 

SBS KALKTI...

8.SINIF MERKEZİ SİSTEM ORTAK SINAVLAR...


8.SINIFLAR MERKEZİ SİSTEM SINAVLARINDA HANGİ SORULAR SORULACAK?
 

2013-2014 8.SINIFLAR ORTAK SINAV KONULARI İÇİN TIKLAYINIZ >>>

 

2013-2014 8.SINIFLAR ORTAK SINAVLAR NE ZAMAN YAPILACAK TIKLAYINIZ >>>  





Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı SBS ve Dershaneler ile ilgili açıklama yaptı...

2014 Yılında SBS var mı?
Dershaneler kapanacak mı?

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı yaptığı açıklamada, 2014 yılında 8. sınıf öğrencilerinin SBS yerine yıl içerisinde okulda girdikleri yazılı sınavlarının ortalamaları ile liselere tercih yapacaklarını açıkladı. SBS'nin kalkması ile birlikte akıllara Dershanelerin kapanacak mı? sorusu da geldi...

SBS Kalktı, Dershaneler Kapanıyor...

Yapılan açıklamada Dershanelerin kapatılacağı ve mevcut dershanelerin özel okula dönüştürüleceği söylendi.


Bakalım bu açıklamalardan sonra öğrenci velileri ve dershane sahipleri nasıl bir tepki verecek...

Siz de bu konu ile ilgili YORUM yapabilirsiniz...

SBS nin kalkması iyi mi oldu?
Dershanelerin kapatılması doğru mu?

Kategori: , , , , , ,

83 yorum:

  1. Ya bu ne ya ben 8. Sınıf ogrencısı olacagım dershaneler kalkarsa o kAdar dershane ne olacak hanı turkıyede tek anafendır fınaldır tek onLae yokkı bence sbs kalkmAmaLı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşla kurumsallaşmış dershaneler kapatılmayacak.mesela sabah,sistem

      Sil
  2. sbs kalkması iyi olmus ama dershane neden kaapatılıyo onu anlamadım yerine özel eğitim kurumları gelcekmiş oda dershane gibi olcakmı? cevap verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. ben dersaneye 7. sınıfta 8. sınıf için erken kayıt yaptırdım parası odendi e dersaneler kalkcak diyosunuz nolcak şimdi

    YanıtlaSil
  4. sbs kalksın gerçekten çok iyi olur hatta..diploma notu falan olsun.sbs lütfen kalksınnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede.sınav sitresi berbattt. ortalamalarımızz alınsnn pleaseee!!!

      Sil
    2. Ortalama ile alınırsa Özel okuldaki bütün tembel çalışkan Fene Öğretmene girer devlette okuyanlara düz liselere yani şimdiki adıyla Anadolu Lisesine girer Böyle bir uygulama olmamalı SBS DEVAM

      Sil
  5. Sbs'nin kalkması harika olmuş. Sınav stresiyle yanlış şeyler yapa bilirdik. ben bu dönem 8. sınıfa geçicem ve yapılan yenilikler çok hoşuma gitti. Sbs kalktı dershaneler kapanıyo. Serbest kıyafet felan :). Daha rahat eğitim görmüş olacaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer sbs kalkasa okulda başarılıolamayan öeciler rahatsız oa bilir çok şükür derslerim iyi ama sadece kendimizi düşünmiylim

      Sil
    2. bence kalksın çünkü ben pek hoşlanmamışltım niye derseniz 6,7,8. sınıflaın konularından çıkacaktı iyi oldu dersanele zaten parasını ben verdim havalarında olanlar var hoca bi şey diyemiyo mesela

      Sil
  6. Sbs kalktı. Ama dershanenin parasını peşin ödedik biz? Ee ne olacak? Biz parayı çöpten bulmadık heralde. Herkesi kendileri gibi zengin mi zannediyrlar? Bir açıklama lazım.

    YanıtlaSil
  7. siz de hata niye erken kayıt yaptırıyorsunuz?
    sbs nin kalkması daha iyi olacak bizler için siz şu anda sadece parayı düşünüyorsunuz ama biz geleceğimizi düşünüyoruz para tekrardan gelir ama yaşadığımız anlar geri gelmeyeceğine göre?
    ayrıca bizler sınav stresindeydik ki ben sbs nin kalktığını duyunca gerçekten çok rahatladım sizin derdiniz sadece para

    YanıtlaSil
  8. sbs kesin kalktımı

    YanıtlaSil
  9. sadece 8. sınıftaki notlar mı dikkate alınacak ??

    YanıtlaSil
  10. Sbs in kalkmasi tabikide cok iyi olur ama bendevlet okulunda okuyorum ozel okulda okuyanlarin puanlari yuksek gelecek 100 gelecek yani torpille bu da haksizlik olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet bnde böyle düşünüyorum

      Sil
  11. özel okulda okuyanlara torpil yapılırsa özel okula gidenler en iyi liselere gider inşallah bu sorun kalkar sbsnin kalkması çok iyi oldu strese giriyoruz

    YanıtlaSil
  12. Yil icerisinde derken sadece 8.sinifimi kastediyor

    YanıtlaSil
  13. ya bune doğudakiler basçak silahı hocanın kafasına ver benim çocuğuma notu dicek en iii liselere gitcekler biz burda ders çalışsakta iii biyere gidemicez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakma ben doğudayım ama hayatta böyle bir şey yapılmıyor yapıılmazda bilip bilmeden konuşma lütfen !!

      Sil

  14. doğudakilere haksızlık etmiyelim bilip bilmedende konuşmayalım orda durum neyse buradada o durum var genelleme yapmayın

    YanıtlaSil
  15. SBS kalksın, pardon ama öğrenimin içine edilsin. Torpil yapan okullara ne demeli, onlar torpille biz hakkımızla girelim, oldu! Sonra da asıl hak eden değil de torpilli olan iyi bir liseye gitsin, yıllar ilerledikçe sistem kötü bir hal alıyor. Ya dersaneler... Onlar bazılarımızın ilham kaynağı tutanağı, evde çalışamayan orada çalışıyor, belki de ailesinden göremediği desteği orada görüyor. ARTIK DURSUNLAR! Öğrencilerin aklını karıştırmayı bıraksınlar, doğru bir sistemde kalınsın ve değiştirilmesin, kendisini SBS'ye odaklananlar şimdi kahrolmuş durumda, çevremdekiler umutlza bekliyorlar bu karardan vazgeçsinler diye. Tabiki bu sadece bir yorum. Ama bence ne SBS, ne de dersaneler kalkmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfennnnn sbs kalksın ben başarılıyım ama sbs sınavı olucak diye çok sdtres yapıyorum

      Sil
  16. Yeni sistem ABD ve ALman sisteminin karışımıymış, Türkler'inki neyimize yetmiyormuş anlamadım. SBS ve dersanelerin kalkması yararımıza mı, evet, tabi, bu sene göreceğiz, sistem değiştire değiştire allak bullak oldu kafamız. Sanki her okulda eşitlik varmış gibi bir de SBS'yi kaldırıyorlar. Onlar her okuldaki hocaları tanıyor muymuş bakalım, bazısı aklına eser düşük not verir, bazısı çocuğuna torpil yapar, bazısı rüşvet karşılığı ya da sevdiği bir öğrenci olduğu için çocuğun notunu yükseltir, sonra da 'Ben kimsenin hakkını yemem.' der, oldu canım. Sanki ben SBS'ye çok bayılıyorum. Ama açıkçası şimdiye kadar yaptıkları en adil sistemdi (bence). En azından dersaneler kalkmasın, doğru düzgün çalışabildiğim tek yer neredeyse aslında bu sadece benim için değil etrafımdaki çoğu kişi için öyle. Onlar sayesinde derslerin hayatımdaki yerini, önemini anladım, ailem oldular. Umarım doğru olanı yaparlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum yakında çocukları Amerikan vatandaşı yaparlarsa hiç şaşırmayın Türkçeyi de unuttururlar tam olur böyle millet görmedim ben yaa iyice benzettik kendimizi Amerikanlara türküz kardeşim biz artık Amerikan vatandaşı olmayanı da ortaokula almazlar herhalde

      Sil
  17. sbs karne notlarıyla olsun ama dersaneler kalkmasın

    YanıtlaSil
  18. Keşke sesimizi duyurabilsek... Bizler için doğru olanı yaptıklarını zannetsinler bakalım, hocalar bile olayı kavrayabilmiş değil. SBS de dersaneler de bizim için önemli.

    YanıtlaSil
  19. lütfenn düzgünce kararlarını açıklasınlar insanlar her ağızdan konuşuyor kendine göre anlatıyor çocuklar endişeli ve habersiz!!

    YanıtlaSil
  20. sbs nin kalkması bana göre iyi çünkü tek bir sınavla heyecanla emeklerimizi yitiriyoruz ama dersanelere ne demeli ?? insanlar okul notlarını iyi tutabilmek içinde dersaneye gidecek buna ihtiyaç duyacak çünkü devlet okullarının yeterli eğitim verdiğini düşünmüyorum dersanelerin kalkması isteniliyor ise önce eğitim kalitesi arttırılmalı...

    YanıtlaSil
  21. inşallah sbs kalkarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  22. Not ortalamam 99.81 benim için hiç farketmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük atta balıklar yesin benimki 100

      Sil
  23. Sbs kalkmasi cok iyi oldu cunku butun bi yil calisipta bi sinava giricektik ve sadece 1 sansimiz olucakti simdi okullarda ki yazilarda en azindan nelerde eksiklerimizin olup olmadigini gorup onlarin ustune dusup ders calisip ikinci bi sansimizin olmasi cok iyi oldu vede dershaneler kalkarsa ek ders almamiz icin okullarda. Etutler acilcak ve dershane miktari para vericez hem fazla para vericez hemde dershaneye. Gore daha az ders gorucez cok kotu kilik kiyafet serbestliginede gelicek olursak ben bu sistemin cok iyi olucagini dusunmuyorum kimimizin durumu iyi kimimizin durumu kotu. Bu durum diger arkadaslarimizin piskolojik bi rahatsizliga itebilir burda yanlis anlasilmasin arkadaslar kimimiz giydiklerimizi begenicez diger arkadaslarimizda bizim gibi giyinmek isteyecek ama maddi durumu. Elverisli degil o yuzden okula gitmek istemiyecek burda ben kisisel degilde cevremdeki ve diger ogrencileri dusunerek soyluyorum kiyafet serbestligi sadece ogrencileri degil ogretmenleride zor durumda birakacak ornegin bir kac ogrenci. Disardaki bir takim ogrenciyle kavga edicek ve ogretmenler hangisi onlarin ogr encisi oldugunu ayirt edemiyecekler bir baska ornek. Vericek olursak ogrenci dedigin disardan belli olmali serbest kiyafet giyiceksek o zaman ogrenci kendini ogrenci gibi hissetmez okuluna. Gore forma veya onluk giyiliyosa en azindan okulun bir disiplinli olunan biyer olarak yada oranin sokak degilde bir egitim yeri olarak gorucek o zaman kendini sokaktaki gibi degilde daha davranis acisindan duzene sokucak. Arkadaslar kisacasi sbs nin kalkmasi cok iyi oldu ama dershaneler kalkmasin vede kilik kiyafet serbestligi olmasin (bu yazimi okuyup haksiz oldugum yerleri bana bildirirseniz sevinirim okudugunuz ici tesekkur ederim herkesi egitim ogretim. Yilinda basarilar dilerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SBS konusu dışında sana kesinlikle katılıyorum. Ama son duyduğuma göre yıl içinde birkaç sınav yapılacakmış ve onların üstüne de notlar eklenip değerlendirilecekmiş, o yüzden şu an avantajlı değiliz, yani ilk girdiğim sınav çok kötü oldu, diğerinde yüksek yapıp başarırım şansımız yok, en düşük olan bile işin içine dahil maalesef. Yani 1 yıl içerisinde çok kez stres yaşayacağız diyebilirim...

      Sil
  24. sbs kalkması iyi ama benim oğlumda 8.sınıfa gidecek fakat haksızlık olacak çünkü velilerimiz öğretmenlere yapma hocam etme hocam rica ile puan yükseltiyorlar olum hep taktir alıyor fakat neye yarar böyle yaparlasa benim ve binlerce öğrencinin hakını yemiş olacaklar.

    YanıtlaSil
  25. not ortalamaları kaçıncı sınıftan itibaren alınacak?sbs kalktı iyi olduda dersaneleri biraz zor kapatırlar bu yıl dersaneye kayıt yapılan öğrenciler mağdur olur ve eğer bunu düşünürlerse bu yıl kapamazlar umarım

    YanıtlaSil
  26. ben bu sene 8.sınıfa geçtim hangi okula gideceğimi bilmiyorum ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  27. İyi kalkmıs cok ıyı fıkır

    YanıtlaSil
  28. ben bu sene 8.sınıfa geçtim hangi okula gideceğimi bilmiyorum ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okulları araştırabilirsin. Öğretmenleri ve puanı iyi olan bir okul bulabilirsin. En önemlisi de kendine bir hedef belirlemelisin ve ona göre kendini motive etmelisin, yani okullara şimdiden bak ve hedefini belirle, ona göre çalışma düzenini de oturtabilirsin.

      Sil
  29. abi bu ne ya dersaneye verdiğimiz taksitlere ne olacak

    YanıtlaSil
  30. valla sbsnin kalkması iii oldu da şimdi zenginler basacak özel okkulara parayı çocuklarına not verdirecek onlar iiy liseye biz de kötü liseye oldu canım !!!!! çok haklar yenecek çoook!

    YanıtlaSil
  31. Biz öğrencimiyiz deneme tahtası mı?Yok sbs 3 yıldan 1 yıla düşürülsün,yok sbs kalksın,yok kalksın ortak sınav yapılsın.

    BİZ NE YAPACAĞIMIZI ŞAŞIRDIK 7.SINIFA ÇALIŞSAK MI ÇALIŞMASAK MI?
    BU NASIL MİLLET YHA....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana kesinlikle katlıyorum. Dengemizi ve düzenimizi altüst ettiler.

      Sil
  32. sbs de kalsın taktir teşekkür hesaplamaya göre osun

    YanıtlaSil
  33. Artık SBS konusuna burnumu sokmayacağım, zaten kendi kafalarına göre hareket edip duruyorlar, sözde bizler için en iyisini yapıyorlar ya, neyse... Dershaneler kalkmasın yeter ki... Bu darmadağın düzen içinde bizi yola sokabilecek tek kurumlar (bence). Bu sene de kalkacağını sanmıyorum, umarım hiç kalkmaz ve yeni nesillerde dershane katkısını ve ortamını tadabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana katılıyorum ortaokulda olanlar ne yapçaklarını şaşırdılar hem ben 9. sınıfa geçtim ve 2 senedir dershaneye gidiyordum bu sene yine yazıldım dershaneler kapanmazsa 4sene daha dershaneye gidicem lütfen kapatmasınlar

      Sil
  34. bnce sbs nin kalkmaası iyi oldu çünkü sbs deneme gibi bazı kişiler ise denemelerde kötü yıl içindeki sınavlar olması daha iyi ancak sınav sonuçlarını inşallah öğretmenler okumaz. vede dershanlerin kalkması daha iyi Anafene gitmeme ragmen bazı kişilerin madi durumu yok bundan dolayı dershaneler kalkmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana katılmıyorum dershanelerin kalkması kötü o zaman gitme bakalım nasıl olacak

      Sil
  35. Arkadaşlar bence sbs nin kalkması iyi oldu çünkü sbs deneme sınavıydı bazı kişiler ise bukadar hem zor hemde üst üste soruların çoğunu psikolojik olarak büyüterek yapamıyordu... Ben ise Anafen dershanesine gitmeme rağmen dershanelerin kalması iyi oldu diyiyorum. Çünkü bazı kişilerin madi durumu olmuyor.

    YanıtlaSil
  36. bence bu sistem doğru değil bir kere adaletsizlik var bence sbs yi kaldırsınlar ama yerine başka daha adaletli olabilecek bir yöntem koysunlar o çocuklar daha farklı sınavlara giricek bu daha kötü olucak ayrıca dershaneleri kapatmamalılar çünkü bir tek ortaokul yok bunun lisesi de var bunu düşünerek karar versinler daha lys kalkmadı bu yüzden dershaneye ihtiyaç var maddi durumu olmayanlar içinde ayrıca kurslar açılmalı dershane gibi eğitim veren kurslar

    YanıtlaSil
  37. b.ence bu sisitem doğru değil tmm sbs kalktı dershaneler niye kapanıyo tmm özel olucak o zaman zenginin çocuğu okusun fakirin çocuğu okumasınmı işte böyle bi ülkede yaşıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de buna katılıyorum özel okul olunca sanki çok iyi olucak olacak o zaman dershaneden hiç faydalanamıycaz

      Sil
  38. Bende sana katilmiyorum eskiden dershane mi vardi hem bende bu sene 8 e gidicem ama simdite kadar hic dershaneye gitmeden hep takdir aldim ve sadece bi kere ilk donem bi dordum gelmisti gerisi hep bes gelmisti yani sorun yok dershanelerin kalkmasinda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dershaneye giderek o dördünü düzeltebilirdin. karnenin hepsinin beş olması bir tane dördünün olmasından daha iyidir her zaman bir üstünü düşünebilirsin hem sen liseye karne notlarınla gitmiyorsun sınava girerek gidiyosun o yüzden iyi düşün

      Sil
  39. bence dersaneler kalksada sorun yok eğer karne notları ile gideceksek ama o nasıl olacak yani normalde taban puanu497 olan bi liseye kaç ortalama ile 450 olan bi liseye kaç ortalama ile öok saçma buuuuuu ozaman 490 olan liseye karne ortalaması 98 olan gitsin SAÇMALIK

    YanıtlaSil
  40. sbs kalksın
    karne notuna göre olsun
    öğretmenler torpil yapmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pardon ama karne notuyla nasıl gideceksin bence saçmalık

      Sil
  41. notlarım hiçbir zaman 90 -95 in altına düşmemesine rağmen sbs sınavı aklıma gelince gerçekten çok strese giriyordum bu bence stres açısından iyi olmuş fakat haksızlıklar yine ön plana çıkacak

    YanıtlaSil
  42. sbs iptal olması aslında iyi olmuşl fakat bu sene daha çok okul sınavlara çalışmamız lazım ve inşallah sınav puanları torbil ile olmaz dershanelerin kapanmasıda iyi olmuş cünkü maddi durumu yetmiyenler gidimiye olacaklardı

    YanıtlaSil
  43. Evet merak edenlere soyluuüyorum bu yeni sistemde yüzde on 6.siniftan yüzde yirmi 7.siniftan yüzde yetmiş 8.siniftan puanlara olacak hani simdi biZi her dersten ûç sınav ölüyorduk ya

    YanıtlaSil
  44. bence kalkması ii oldu :kjfılas

    YanıtlaSil
  45. bnce sbs nin kalkması iyi olmuş ama dershanelerin kapatılması kötu kencı imkanlarımızla ve sadece okuldaki ögretmenlerin yardımıyla iyi bir basarı elde edemeyiz ... dershaneler kapanmasın :(

    YanıtlaSil
  46. hayır çok kötüüü olmuş ama sbs kalkacaksa dersanede klksn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır dershaneler kalkamaz

      Sil
  47. bence saçmalık sbs kalkmasın

    YanıtlaSil
  48. bence sbs kalksın.çünkü normal derslerimiz iyi olsa da sbs den kötü not alabilirzzzzz....

    YanıtlaSil