facebook paylaş Googlede Ara

Ben 10 Kritik Etki Oyunu Oyna - Ben 10 Critical Impact Oyunu Oyna - Ben 10 Oyunları Oyna

Ben 10 oyunları oyna, Ben 10 kritik etki oyunu oyna, çocuk oyunları oyna, Ben10 oyunları, en güzel ben ten oyunları, bedava Ben 10 oyunu oyna, ücretsiz Ben 10 oyunu oyna, ben ten oyunu oyunları oyna

Ben 10 Oyunları Oyna

BEN 10 KRİTİK ETKİ  - CRITICAL IMPACT OYUNU OYNA

 
Ben 10 oyunlarından Kritik Etki yada orijinal adı ile Critical Impact oyununu sizler için yayınladık.
Ben 10 Kritik Etki Oyun Kuralları:

Ben 10 Kritik Etki oyununu oynamak için dikkat edeceğiniz noktalar,
Oyunu Oynayacağınız tuşlar:
Yön Tuşları: Hareket Etmek için
Boşluk Çubuğu: Ateş Etmek için ( Heatblast moduna geçince aktif )
Z tuşu: Heatblast Modu ( Ateş Etmek için )
X tuşu: Hayalet Modu ( Engellerden geçmek için )
Dikkat etmeniz gereken konu üzerinize gelen taşları Z tuşu ile ateş modunda Space tuşu ile vuracaksınız, Önünüze çıkan engelleri X tuşu ile Hayalet modunda geçeceksiniz...

Kolay gelsin...

Oyun ile ilgili düşüncelerinizi ve sorularınızı YORUM bölümünden yazabilirsiniz...


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica