facebook paylaş Googlede Ara

Ben 10 Vahşi Takip Oyunu Oyna - Ben 10 Savage Pursuit Oyunu Oyna - Ben 10 Oyunları Oyna

Ben 10 oyunları oyna, Ben 10 vahşi takip oyunu oyna, ben 10 savage pursuit oyunu bedava, çocuk oyunları oyna, Ben10 oyunları, en güzel ben ten oyunları, bedava Ben 10 oyunu oyna, ücretsiz Ben 10 oyunu oyna, ben ten oyunu oyunları oyna

Ben 10 Oyunları Oyna

BEN 10 VAHŞİ TAKİP- SAVAGE PURSUIT OYUNU OYNA

Ben 10 oyunlarından Vahşi Takip yada orijinal adı ile Savage Pursuit oyununu sizler için yayınladık.

 

Ben 10 Vahşi Takip oyununu oynamak için dikkat edeceğiniz noktalar,

Oyunu Oynayacağınız tuşlar:

Yön Tuşları: Hareket Etmek için, yukarı tuşu zıplama
Z tuşu: Değişim geçirmek için Z tuşunu kullanın ve hangi karakteri istiyorsanız onu seçin.
Boşluk çubuğu: Karakterin hareketini yapar, örneğin yumruk gibi...

Dikkat etmeniz gereken şey, üzerinize gelen yaratıkları Boşluk çubuğu ile öldüreceksiniz ve gerekli yerlerde karakter değiştireceksiniz...

Kolay gelsin...

Oyun ile ilgili düşüncelerinizi ve sorularınızı YORUM bölümünden yazabilirsiniz...

Kategori: , , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica