facebook paylaş Googlede Ara

Ben Onu Çok Sevdim Dizisi TRT 1- Ben Onu Çok Sevdim Dizisi Konusu ve Oyuncuları

ben onu çok sevdim trt 1,ben onu çok sevdim dizisi oyuncuları, ben onu çok sevdim fragmanı izle, ben onu çok sevdim dizisi ne zaman başlıyor, ben onu çok sevdim dizisinin konusu, ben onu çok sevdim dizisi fragman izle, adnan menderes dizisi, adnan menderesin dizisi trt 1



BEN ONU ÇOK SEVDİM DİZİSİ - TRT 1

ATV ekranlarında başlayacağı beklenen Ben Onu Çok Sevdim dizisi eylülde TRT 1 ekranlarında olacak... Dizi şimdiden ilgi görmeye başladı.

Özellikle merhum Başbakan Adnan Menderes2in hayatı ile ilgili olması diziyi bir o kadar daha ilginç yapıyor. Dizide idam edilen Başbakan Adnan Menderes'in hayatı konu ediliyor. Özellikle Ayhan Aydan yani Adnan Menderes'in sevgilisi çok konuşulacak gibi... Bakalım dizi başlayınca nasıl bir ilgi olacak...

Ben Ayhan Aydan… Bu ülkenin asılan, halkının gözü önünde öldürülen başvekilinin, Adnan Menderes'in sevgilisi, dert ortağı, büyük aşkı ya da metresi…
Bunu söylemekten hiçbir zaman korkmadım, çekinmedim; Ben Onu Çok
Sevdim… Benim anlatmaya cesaretim var, sizin dinlemeye cesaretiniz var mı?"

İşte Ben Onu Çok Sevdim Dizisi Oyuncuları:

  • Mehmet Aslantuğ (Adnan Menderes)
  • İdil Fırat  (Berrin Menderes)
  • Birce Akalay (Ayhan Aydan)
  • Erdinç Gülener ( Hasan Ferit Alnar )
  • Mehmetcan Mincinözlü (Yüksel Menderes)
  • Ege Aydan (Nihat Erim)
  • Şemsi İnkaya  (İsmet İnönü)
  • Tuğrul Çetiner (Celal Bayar)
  • Levent Öktem (Muhsin Ertuğrul)
  • Erdal Bilingen (Fatin Rüştü Zorlu)
  • Halit Ergör (Fuat Köprülü).
 
  
İşte Ben Onu Çok Sevdim Dizisi Tanıtım Fragmanı İzle:



Kategori: , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica