facebook paylaş Googlede Ara

Bıttım Sabunu Nedir? Bıttım Sabunu Faydaları Nelerdir?

bıttım sabunu,bıttım sabunu nedir, bıttım sabunu nasıl kullanılır, bıttım sabunu yorumları, bıttım sabunu ne işe yarıyor, bıttım sabunu iyimi, bıttım sabunu yararlımı, bıttım sabunu faydaları, bıttım sabunu nasıl yapılır, bıttım sabunu saça iyi geliyor mu, bıttım sabunu cilde iyi geliyor mu, BITTIM SABUNU BEYAZ SAÇI SİYAH YAPAR MI,



Bıttım Sabunu hakkında kısaca bilgi...

Siz de bıttım sabunu ile ilgili düşüncelerinizi şikayetlerinizi YORUM bölümünden yazarak bize yardımcı olabilirsiniz...

Bıttım Sabunu Nedir?

Bıttım sabunu, yabani fıstık (bıttım) yağı ve Menengiç yağından yapılan bir sabun çeşididir.

Bıttım Sabunu Nelere İyi Geliyor?
Bu sabun, Egzama ve Mantar gibi cilt hastalıklarını iyileştiriyor.
Kepeği, deri dökülmelerini ve saç dökülmelerini önleyici faktöre sahip.

Bıttım sabunu, bölgede 'Botan sabunu' olarak bilinmektedir. Saçları besliyor ve yumuşak hale getiriyor. Saç dökülmesini önlüyor ve beyaz saçlara doğal güç vererek, siyahlaşmasına neden olmaktadır.

Bıttım Sabunu Nerede Yapılıyor?
Sabunun asıl vatanı, Mardin Botan bölgesidir. Bu bölge, Mardin'den Şırnak'ın Cizre ilçesine kadar yayılmaktadır.

Bıttım Sabunu Zararlı mı? Yan Etkileri Var mı?
Tamamıyla doğal ürünlerden üretildiği için yan etkisi bulunmuyor.

KAYNAK: WIKIPEDIA.ORG

NOT:Yazımız Sadece bilgilendirme amaçlıdır...

Kullanıcılar kullandıkları BITTIM sabunu ile ilgili görüşlerini YORUM bölümünden bizimle paylaşırsa yeni kullanıcılara da yardımcı olabilirler...

BITTIM SABUNU İLE İLGİLİ YORUM YAPABİLİRSİNİZ...

Kategori: , , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica