facebook paylaş Googlede Ara

Murat Kekilli Unutamam Seni Şarkısı Dinle - Murat Kekilli Unutamam Seni Şarkı Sözleri

murat kekilli unutamam seni şarkısı dinle, murat kekilli unutamam seni şarkısı, murat kekilli unutamam seni şarkı sözleri, murat kekilli unutamam seni, murat kekilli unutamam seni şarkısı indir, murat kekillii murat kekilli unutamam seni şarkı sözleri, murat kekilli unutamam seni 2013

 
 
MURAT KEKİLLİ - UNUTAMAM SENİ ŞARKISI VE SÖZLERİ

Murat Kekilli uzun bir aranın ardından 2013 de çıkarmış olduğu Gümüş Teller isimli albümünün ikinci video klibini yayınlandı. Murat Kekilli 2.video klip için Unutamam Seni şarkısını tercih etti.

Bu şarkının tercih edilmesi sanırım guncelportal.blogspot radyolarda çalınması ve çok beğenilmesi oldu. Şarkının sözü ve müziği Şekip Ayhan Özışık'a ait. Unutamam Seni şarkısının aranjörlüğünü ise Gürsoy Tanç yapmış.

İşte Murat Kekilli'nin Unutamam Seni Şarkısı

Murat Kekilli - Unutamam Seni


 
Murat Kekilli - Unutamam Seni Şarkı Sözleri
 
Gün gelir de beni unutursun, unutursun demiştin
Kalbimdeki bu derdi uyutursun, uyutursun demiştin
Ne guncelportal.blogspot ben seni unutabildim
Ne bu gönlümü avutabildim
Ne bu derdimi uyutabildim
 
Unutamam seni, unutamam seni
Unutamam seni, unutamam
Unutamam seni, unutamam seni
Unutamam seni, unutamam
Aşkını çekerim geleceksin, geleceksin diyerek
Belki gözyaşımı sileceksin, sileceksin diyerek
Ne ben seni unutabildim
Ne bu gönlümü avutabildim
Ne bu derdimi uyutabildim
 
Unutamam seni, unutamam seni
Unutamam seni, unutamam
Unutamam seni, unutamam seni
Unutamam seni, unutamam

Kategori: , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica