facebook paylaş Googlede Ara

Okullar Ne Zaman Açılıyor?

okullar ne zaman açılacak, okullar ne zaman başlıyor, okul hangi gün açılacak, birinci sınıflar ne zaman okula gidecek, birinci sınıflar okullar ne zaman açılıyor, 2013 okullar ne zaman açılıyor, okullar ayın kaçında açılıyor, liseler ne zaman açılıyor, ortaokullar ne zaman açılıyor, ilkokullar ne zaman açılıyor, 1.sınıflar ne zaman gidecek, anasınıfı ne zaman açılıyor, anaokulları ne zaman açılıyor

Fotoğraf

2013 OKULLAR NE ZAMAN AÇILIYOR


Yaz tatili bitiyor ve yeni bir eğitim öğretim yılı daha başlıyor... Okulların açılmasına az bir süre kala öğrenciler hem tatilin bittiğine üzülüyor hem de özledikleri okulların açıldığı için seviniyor.

Peki Okullar Ne Zaman Açılıyor? 

Okullar eylül ayının 2.haftası açılacak... İşte 2013 yılı okulların açılış tarihi...

Okullar 16 Eylül 2013 Pazartesi Günü Açılacak...

2013-2014 Eğitim öğretim yılının ilk zili 16 Eylül 2013 Pazartesi günü çalacak. Fakat bu sene okula yeni başlayacak olan 1.sınıflar her sene olduğu gibi bir hafta önce okula gidecekler. 1.sınıflar ve Anasınıfı öğrencileri 9 Eylül 2013 pazartesi günü okula gitmeye başlayacaklar...

9 Eylül 2013 Pazartesi  : Anasınıfı ve 1.Sınıf Öğrencileri
16 Eylül 2013 Pazartesi: İlkokul, Ortaokul ve Liselerin Eğitim Öğretime Başlaması

Okullar Ne Zaman Kapanacak?

16 Eylül 2013 Pazartesi başlayacak olan okullar ilk tatiline  24 Ocak 2014 Cuma günü girecek. 2 haftalık tatilin ardından 10 Şubat 2014 Pazartesi günü tekrar açılacak ve 13 Haziran 2014 Cuma günü yaz tatiline girecek...

Kategori: , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica