facebook paylaş Googlede Ara

Yusuf Güney Ördü Kader Ağlarını Şarkısı Dinle - Yusuf Güney Ördü Kader Ağlarını Şarkı Sözleri

Yusuf güney ördü kader ağlarını sözleri, Yusuf güney ördü kader ağlarını şarkısı dinle, tutamadım ellerin yağmurum olsun, öpemedin gül tenin baharım olsun, Yusuf güney ördü kader ağlarını şarkısını dinle 2013, ördü kader ağlarını şarkısını kim söylüyor, ördü kader ağlarını şarkı sözler, ördü kader ağlarını şarkısını dinle 2013
 

YUSUF GÜNEY ÖRDÜ KADER AĞLARINI ŞARKISI DİNLE 2013- ŞARKI SÖZLERİ


Yusuf Güney2in 2013 albümünde bir şarkı var ki hem sözleri ile hem de müziği ile bu yıla damgasını vuracak duygusal bir şarkı... Ördü Kader ağlarını şarkısını daha önce youtube'da dinlemiştim ama Yusuf Güney de güzel söylemiş... Bir aşk hikayesi dizisinden de çalan güzel şarkı...İşte Yusuf Güney Ördü Kader Ağlarını şarkısı ve şarkı sözleri..

Yusuf Güney Ördü Kader Ağlarını Şarkısı Dinle:



Yusuf Güney Ördü Kader Ağlarını Şarkı Sözleri:

Tutamadım ellerin yağmur olsun,
Sarıp da doyamadım
Öpemedim gül tenin baharın olsun,
Sevip de kanamadım
Ördü kader ağlarını,
Kırdı yine kollarımı al,
Bir canım var al senin olsun
Ördü kader ağlarını,
guncelportal.blogspot.com
Kırdı yine kollarımı al,
Bir canım var al senin olsun
Kokladığım saçların rüzgarım olsun,
Estim de varamadım
Bakamadım gözlerin denizim olsun,
Düştüm kurtulamadım.
Ördü kader ağlarını,
Kırdı yine kollarımı al,
Bir canım var al senin olsun
Ördü kader ağlarını,
Kırdı yine kollarımı al,
Bir canım var al senin olsun

Kategori: , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica