facebook paylaş Googlede Ara

Aşkın Bedeli - Özledim Seni Özledim Tenini Bir Çıkmazdayım Gel Kurtar Beni Şarkısı Dinle-Şarkı Sözleri

aşkın bedeli özledim seni dinle, özledim seni özledim tenini şarkısı aşkın bedeli, aşkın bedeli dizisi özledim seni dinle, aşkın bedeli dizisi şarkısı dinle özledim seni, sarılıp ellerine uzanıp dizlerine şarkısı dinle, aşkın bedeli dizisi özledim seni sözleri, özledim seni şarkı sözleri aşkın bedeli



AŞKIN BEDELİ-ÖZLEDİM SENİ ÖZLEDİM TENİNİ ŞARKISI DİNLE


Star Tv ekranlarında yayınlanan Aşkın Bedeli dizisinin belki de en sevilen müziklerinden olan özledim seni özledim tenini bir çıkmazdayım gel kurtar beni şarkısını ve şarkı sözlerini sizler için yayınladık. Dizide çalan bu şarkıyı kimin söylediğini merak edenler için ise şuan kimin söylediğini bilmiyoruz. Şarkıyı kimin söylediğini bilenler YORUM bölümünden yazabilirler...

AŞKIN BEDELİ-ÖZLEDİM SENİ ÖZLEDİM TENİNİ ŞARKI SÖZLERİ
Uyansam yanımdaki sen olsan,
Bir sabah uyansam yanımdaki sen olsan,
Sarılıp ellerine uzanıp dizlerine,
Zamanı durdursam,
Özledim seni özledim tenini,
Bir çıkmazdayım gel kurtar beni
İşte O Şarkı...
AŞKIN BEDELİ-ÖZLEDİM SENİ ÖZLEDİM TENİNİ ŞARKISI DİNLE

Kategori: , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica