facebook paylaş Googlede Ara

Ben Burdan Atlarım Yarışması İzle - 4.Bölüm İzle 13 Mayıs 2013

ben burdan atlarım yarışması izle, ben burdan atlarım yarışması yarışmacıları, ben burdan atlarım yarışması yeni bölümü izle, ben burdan atlarım izle 13 mayıs, guncelportal.blogspot.com, ben burdan atlarım yarışması birincisi kim oldu, ben burdan atlarım birinci hafta kim birinci oldu, ben burdan atlarım atilla taş, ben burdan atlarım show tv izle, ben burdan atlarım günay musayeva, ben burdan atlarım bayhan, ben burdan atlarım semiha yankı

Show TV ekranlarında başlayan yeni yarışma programı Ben Burdan Atlarım yeni bölümü 13 mayıs 2013 pazartesi akşamı yayınlandı.

BEN BURDAN ATLARIM 4.BÖLÜM İZLE 13 MAYIS 2013:

Ben burdan atlarım yeni bölümü 13 mayıs akşamı yayınlanacak. Yeni bölümde sadece bayan yarışmacılar yarışacak. Geçen hafta erkekler kendi arasında yarışmış ve haftayı birinci olarak Semih Yuvakuran, elenen isim ise Tony Hill olmuştu. Bakalım bu hafta ben burdan atlarımda kim birinci olacak kim elenecek...

Ben burdan atlarım da Sema Çelebi yarışacak mı?
Sema çelebi antrenmanlarda sakatlanmıştı. Sanırım artık ben burdan atlarım yarışmasında Sema Çelebiyi göremeyeceğiz...

Yeni bölümde bayanlar 7.5 metreden **** atlama yapacaklar...

İşte Ben Burdan Atlarım Yarışması 4.Bölüm Yarışmacıları:

Ben Burdan Atlarım 4. bölümü 3 mayıs Cuma akşamı yayınlandı. İşte 4. bölümde ünlülerin aldıkları puanlar...

Neslihan Önder                                           
Asena                                                            
Tuğba Özay                                                 
Semiha Yankı                                              
Nur Gümüşdoğrayan                                 
Sema Çelebi                                                



BEN BURDAN ATLARIM 3.BÖLÜM İZLE 26 NİSAN 2013:

Ben burdan atlarım yarışması 3.bölümünde sadece erkekler yarıştı. Daha önceki 2 bölümde iki hafta farklı isimler yarışmıştı. Şimdi 26 nisan cuma akşamı erkekler yarıştı. Gelecek hafta ise bayanlar yarışacak...26 nisan akşamı erkekler atlayışlarını yaptılar ve sadece jüri üyelerinden puan aldılar. 27 nisan akşamı final programında seyircilerden alınan puanlar ile birinci ve elenen isim belli olacak.
Ben burdan atlarım yarışmasının yeni bölümünde sadece erkekler yarıştı.

Yeni bölümde erkekler 7.5 metreden geriye düz salto ile atlama yapacaklar...

İşte Ben Burdan Atlarım Yarışması 3.Bölüm Yarışmacıları:

Ben Burdan Atlarım 3. bölümü 26 Nisan Cuma akşamı yayınlandı. İşte 3. bölümde ünlülerin aldıkları puanlar...

Serkan Tanırgan.. 7.5 metre Puan: 5.3  Seyirci Puanı: --
Önder Bekensir.... 7.5 metre Puan:  3.8 Seyirci Puanı: --
Atilla Taş............... 7.5 metre Puan: 5.2 Seyirci Puanı: --
Semih Yuvakuran  7.5 metre Puan: 6.7 Seyirci Puanı: --1.Oldu
Tony Hill................ 7.5 metre Puan: 3.5 Seyirci Puanı: --Elendi
Bayhan................... 7.5 metre Puan: 6.2 Seyirci Puanı: --
Şener Üşümezsoy... DİSKALİFİYE OLDU

26 nisan akşamı Şener Üşümezsoy 7.5metreden istenen Geriye toplu salto atlaşıyını yapmak istemedi ve direk atlama yaptı. Bu yüzden Şener Üşümezsoy jür üyeleri ile de tartışma yaşadı ve yarışmadan elendi. Şener üşümezsoy diskalifiye oldu...

27 nisan akşamı Ben burdan Atlarım finalinde elenen isim belli oldu. Elenen isim Tony Hill oldu...

Ben burdan atlarım yarışmasının 3.bölümünde 1.olan isim Semih Yuvakuran oldu.
Ben burdan atlarım yarışmasının 3.bölümünde elenen isim Tony Hill oldu.

Şener Üşümezsoy Diskalifiye Oldu İzle:


26 nisan akşamı Atilla Taş bir de kaza atlattı. Atilla Taş atlayışının ardından basit bir atlayış denemesi yaparken kafasını havuz kenarında bulunan dekora çarptı ve kafası kanamaya başladı. Hemen tedavi altına alınan Atilla Taş'ın başına 15 dikiş atıldığı söylendi...

Atilla Taş Başını Çarptı İzle:


Ben Burdan Atlarım Atilla Taş Atlayışı İzle 26 Nisan 2013:



27 Nisan cumartesi akşamı final akşamı seyirci oyları ile birinci ve elenen isim belli olacak...
27 nisan Ben Burdan Atlarım Final İzle:

27 Nisan Ben Burdan Atlarım Tony Hil Atlayışı İzle:

BEN BURDAN ATLARIM 2.BÖLÜM İZLE 19 NİSAN 2013:

Ben burdan atlarım yarışması 2.bölümü 19 Nisan Cuma akşamı yayınlandı. Ben burdan atlarım 2.bölümünde ilk bölümdeki yarışmacılardan farklı yarışmacılar yarışacak. Bu bölümde de geçen hafta olduğu gibi ünlü isimler belirledikleri yüksekliktek istedikleri bir atlayış seçerek atalyıp hem jüriden hem de izleyicilerden puan alacaklar. Gecede en düşük puanı alan kişi elenecek. Geçen haftanın birincisi SERKAN TANIRGAN olmuştu.

İşte Ben Burdan Atlarım Yarışması 2.Bölüm Yarışmacıları:

Ben Burdan Atlarım 2. bölümü 19 Nisan Cuma akşamı yayınlandı. İşte 2. bölümde ünlülerin aldıkları puanlar...

Timur Kunt: 7.5 metreden atladı,                        Puan: 7.3, Seyirci: , Toplam: ,
Neslihan Önder: 5 metreden geriye salto atladı, Puan: 9.1, Seyirci: 7.7, Toplam: 8.8,
Semih Yuvakuran: 7.5 metreden  geriye salto,   Puan: 8.8, Seyirci: 8.4, Toplam: 8.6,
Asena: 3 metreden amuttan ayaküstü atladı,        Puan: 8.6, Seyirci: 7.2, Toplam: 7.9,
Önder Bekensir: 10 metreden öne düz atladı,     Puan: 9.4, Seyirci: 9.1, Toplam: 9.2, ( 1.oldu)
Tuğba Özay: 5 metreden öne atlama toplu,         Puan: 6.3, Seyirci: , Toplam: ,
Tony Hill: 7.5 metreden öne 1.5 salto bükük,      Puan: 6.9, Seyirci: 7.5, Toplam: 7.2,
Sema Çelebi: 7.5 metreden öne toplu ayaküstü,  Puan: 8.3, Seyirci: 6.1, Toplam: 7.2,

19 nisan akşamı yayınlanan ben burdan atlarım yarışması 2.bölümünde geceyi 1.bitiren yarışmacı Önder Bekensir oldu. Son ikiye ise Tuğba Özay ile Timur Kunt kaldı. Bu iki yarışmacı tekrar atlayış yaptılar. Gecede sonuncu olan ve elenen yarışmacı Timur Kunt oldu.

Ben burdan atlarım yarışmasının 2.bölümünde 1.olan isim Önder Bekensir oldu.
Ben burdan atlarım yarışmasının 2.bölümünde elenen isim Timur Kunt oldu.

Ben Burdan Atlarım Asena İzle:
Ben Burdan Atlarım Önder Bekensir İzle:
Ben Burdan Atlarım Tuğba Özay ve Timur Kunt İzle:


BEN BURDAN ATLARIM 1.BÖLÜM İZLE 12 NİSAN 2013:


İşte Ben Burdan Atlarım Yarışması 1.Bölüm Yarışmacıları:

Ben Burdan Atlarım ilk bölümü 12 Nisan Cuma akşamı yayınlandı. İlk bölümde ünlüler istedikleri yükseklikten atlayarak puan toplamaya başladılar. İşte İlk bölümde ünlülerin aldıkları puanlar...

Atilla Taş: 7,5 metre,                 Puan: 8,4, Seyirci: 7.7 Toplam: 16.1
Günay Musayeva: 5 metre,       Puan: 6.6, Seyirci: 5.5 Toplam: 12.1 (elendi)
Şener Üşümezsoy: 10 metre,     Puan: 8.1, Seyirci: 7.3 Toplam: 15.4
Nur Gümüşdoğrayan: 3 metre, Puan: 5.6Seyirci: 5.5 Toplam: 12.1 
Semiha Yankı:  Puan: 3 metre, Puan: 8.4, Seyirci: 6.1 Toplam: 14.5
Serkan Tanırgan: 7,5 metre,     Puan: 8.9, Seyirci:7.7  Toplam: 16.6 (birinci)
Verda Penso: 5 metre,                Puan: 8.7, Seyirci: 7   Toplam:15.7
Bayhan: 7,5 metre,                     Puan: 8.8, Seyirci: 7.2 Toplam: 16

Yarışmacıların atlayışlarından aldıkları puanlardan sonra izleyicilerde puan verdiler ve Toplam puanda gecenin birincisi Serkan Tanırgan 1.oldu. Gecede son ikiye kalan isimler Günay Musayeva Nur Gümüşdoğrayan oldular.
Ben Burdan Atlarım 1.bölümünde ilk ayrılan kişi Günay Museyeva oldu. Günay Musayeva Nur Gümüşdoğrayanla son ikide kaldılar ve tekrar atlayış yaptılar. Bu atlayıştan sonra yarışmadan elenen kişi Günay Musayeva oldu.

Ben burdan atlarım yarışmasının 1.bölümünde 1.olan isim Serkan Tanırgan oldu.
Ben burdan atlarım yarışmasının 1.bölümünde elenen isim Günay Musayeva oldu.

Kategori: , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica