facebook paylaş Googlede Ara

Yeni Hürrem Kim Olacak? Muhteşem Yüzyıl Yeni Hürrem Vahide Gördüm mü?

Hürrem sultan dönecek mi, Meryem uzerli dönecek mi, yeni Hürrem kim, Hürrem kim olacak, muhteşem yüzyıl Hürrem sultan, muhteşem yüzyıl Hürrem sultan kim olacak, muhteşem yüzyıl Hürrem sultan kim canlandıracak, muhteşem yüzyıl Hürrem sultan vahide gördüm, vahide gördüm Hürrem sultan mı olacak, muhteşem yüzyıl Hürrem sultan yeni bölümde var mı, Hürrem sultan ölecek mi, muhteşem yüzyıl yeni bölüm ne zaman

 
İşte Yeni Hürrem Sultan...



MERYEM UZERLİ YENİ DİZİSİ TIKLA >>>

KIVANÇ TATLITUĞ İLE MERYEM UZERLİ AYNI DİZİDE >>>


Muhteşem Yüzyılda Hürrem Sultan Pürüzü...

Muhteşem Yüzyılda Hürrem Sultanı canlandıran Meryem Uzerli'nin rahatsızlığı nedeniyle yurt dışına çıkması  dizide yeni bölüm içim sıkıntı yarattı. Hatta Meryem Uzerli'nin artık diziye dönmeyeceği konuşuluyor...

Peki Meryem Uzerli geri dönmezse Muhteşem Yüzyılda Hürrem Sultan'ı kim canlandıracak?

Hürrem Sultan için arayışa geçen dizi yapımcısı, Meryem Uzerli'nin dönmemesi durumunda Hürrem Sultan için Vahide Gördüm'ü düşünüyor...

Muhteşem Yüzyıl'ın yeni bölümünde Hürrem Sultan yaşlanmış bir şekilde karşımızda olabilir?

Yeni Hürrem Sultan Vahide Gördüm... Muhteşem Yüzyıl yeni bölüm fragmanında Hürrem Sultan olarak Vahide Gördüm görünüyor...

Yeni Hürrem Vahide Gördüm...

Sizce Hürrem Sultan'ı kim oynamalı?
Vahide Gördüm Hürrem Sultan'ı canlandırmalı mı?

YORUM YAP!...

Kategori: , , , , , ,

9 yorum:

  1. yokk ///meryem uzerlii oolsun

    YanıtlaSil
  2. hayır bence Meryem geri dönsün istemiyorum meryemin yeri çok güzeldi iyşallah geri dönsün

    YanıtlaSil
  3. aslaa vahide olmasın o diziye birdaha bakmam onun güzelliği meryemle reytingler düşer

    YanıtlaSil
  4. Vahide Gördüm,Yeni Hürrem olsun,

    YanıtlaSil
  5. hayirr ya manyakmisiniz en sevdigim dizi bir bolumunu 1000 defa izleyen biriyim. vahide gordum olmaz bekleyin ya dönecek o. Hem diyelim ki gelmedi Hülya Avsar olsun o daha iyi uyuyuyor enazindan reytingler düsmez!!!

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Hürrem geri gelsin

    YanıtlaSil
  8. offfffffff bu ne ya?
    Hürrem baska biri olmali!
    hani öyle bir gecer zamnkideki carolin olucakti ?!
    deliricemmmmm -.-

    YanıtlaSil
  9. Hurremin yerine vahide gordum olmaz suleymanin annesi gibi duruyor genc guzel cok kizimiz var burcu kara tugba buyukustun sanem celik.. lutfen ozetlerini bile defalarca izliyoruz bizi diziden sogutmayin bunlar olmasa bile bunlar kadar guzel birini bulabilirsiniz simdi dizi basliycak o kadar sevdigim diziyi sabirsizlikla beklerdim simdi haberlerini bile duymaktan kaciyorum bu dizi turkun gururuydu guzel basladiniz biz izleyiciler arkanizda durduk simdi kimsenin cokertemedigi bu diziyi siz vahide gordumle yikacaksiniz vahide gordum sevdigimiz bir sanatci ama hurrem olmadi olmaz lutfenn.....

    YanıtlaSil

Yandex.Metrica