facebook paylaş Googlede Ara

28 Temmuz 2013 AÖF Tek Ders Bütünleme Sınavı

28 temmuz aöf bütünleme sınavı, 28 temmuz aöf bütünleme başvurusu, 28 temmuz aöf bütünleme soruları, 28 temmuz aöf bütünleme sonuçları, 28 temmuz aöf bütünleme sınavı, AÖF bütünleme sınavı ne zaman , AÖF bütünleme sınav var mı, AÖF bütünleme sınavı yapacak mı, AÖF tek ders bütünleme, AÖF tek ders sınavı ne zaman, AÖF bütünleme sınavı başvurusu, 28.07.2013 bütünleme sınavı, 28.07.2013 AÖF bütünleme sınavı, AÖF 28.07.2013 bütünleme sınavı



AÖF ( açık öğretim fakültesi ) öğrencileri için beklenen haber geldi. AÖF bütünleme sınavı yapacak...

AÖF mezun durumda olan öğrenciler için tek ders bütünleme sınavı yapacak.

Peki 2013 AÖF Bütünleme sınavı ne zaman?

AÖF Tek ders bütünleme sınavı 28 Temmuz 2013 tarihinde yapılacak...



28 Temmuz 2013 AÖF Bütünleme Sınavı Soru ve Cevapları:

28 TEMMUZ 2013 AÖF TEK DERS SINAV SORU VE CEVAPLARI TIKLA >>>

28 Temmuz 2013 AÖF Bütünleme Sınav Sonuçları:

Bütünleme sınavı sonuçlarına sınavdan sonra buradan ulaşabilirsiniz...


28 temmuz 2013 AÖF Bütünleme sınavı ile ilgili düşüncelerinizi YORUM bölümünden yazabilirsiniz...

Kategori: , , , , ,

2 yorum:

  1. 2 dersim kaldı, ne yapacam ben 1 derse girsem 1 ders kalıyor

    YanıtlaSil
  2. benim 1 dersim ff fakat ortalamam tutmuyor ben girip yükseltirsem oluyor mu sınava girme hakkım var mı benim de

    YanıtlaSil

Yandex.Metrica