facebook paylaş Googlede Ara

Benim Dünyam Film Fragmanı - Benim Dünyam Filmi Konusu ve Oyuncu Kadrosu

benim dünyam film fragmanı, benim dünyam filmi konusu, benim dünyam filmi oyuncu kadrosu, benim dünyam filmi oyuncuları, benim dünyam filmi nerede çekilmiş, benim dünyam filmi beren saat, beren saat benim dünyam filmi, beren saat benim dünyam filminde hangi karakteri canlandırıyor, beren saatin kör ve saağır olduğu film, beren saat kör ve sağır, beren saatin uğur yücelle oynadığı film,

Vizyon Tarihi: 25 Ekim 2013
Tür : Dram
Yönetmen : Uğur Yücel
Oyuncular : Beren Saat , Uğur Yücel , Ayça Bingöl , Hazar Ergüçlü , Turgay Kantürk
Senaryo : Can Yücel , Uğraş Güneş


BENİM DÜNYAM FİLMİ İZLEYİCİ KARŞISINA ÇIKMAYA HAZIRLANIYOR

Beren saat ve Uğur yücelin baş rollerini paylaştığı ve beren saatin filmde kör ve sağır bir kızı canlandırdığı film çok büyük ilgi göreceğe benziyor. Filmde Uğur Yücel kör ve sağır olan Beren Saatin öğretmeni rolünde. Film kör ve sağır bir insanın neler başarabileceğini konu alıyor.

Beren Saatin filmde canlandırdığı kör ve sağır rolüde ödül almaya aday doğrusu onu tanımayan birisi gerçektende kör ve sağır olduğunu düşünebilir.

Filmin ilk fragmanı yayınlandı. İşte Benim Dünyam isimli sinama filminden ilk kareler;

Benim Dünyam Film Fragmanı
 

 
 

Kategori: , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica