facebook paylaş Googlede Ara

Demet Akalın Ödeştik Şarkı Sözleri 2014 Demet Akalın Rekor Albümü Şarkıları

demet akalın ödeştik şarkısı 2014, demet akalın ödeştik şarkı sözleri 2014, DEMET AKALIN REKOR 2014, demet akalın rekor albümü şarkıları, demet akalın ödeştik şarkısı dinle 2014

 

DEMET AKALIN-ÖDEŞTİK ŞARKI SÖZLERİ 2014


Demet Akalın 2014 Rekor albümü şarkılarından Ödeştik şarkı sözlerini sizler için yayınladık.

Demet Akalın geçtiğimiz günlerde yeni albümü Rekor için kamera karşısına geçti ve ilk klibini "İlahi Adalet" şarkısına çekti. Demet Akalın İlahi Adalet için TIKLAYINIZ >>>

Demet Akalın'ın yeni albümünde yer alan diğer bir şarkıda "Ödeştik". Demet Akalın Ödeştik şarkısının sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz...

DEMET AKALIN- REKOR ALBÜMÜ ŞARKILARI TIKLA >>>

Demet Akalın Ödeştik Şarkı Sözleri

Kabul eder gibi bakma
Belki değişirsin umuduyla
Ayrılalım dedim
Sen bana bakma
***
Bir hayatı hiçe sayma
Belki bu sonbaharda
Girer her şey yoluna
Sen bana bakma
***
Sen hala aynısın yaşananlar hep aynı
Gel gör ki beceremedin yalvarıp yakarmayı
Sen hala aynısın Yaşananlar hep aynı
http://guncelportal.blogspot.com
Gel gör ki beceremedin yalvarıp yakarmayı
***
Biz seninle ne yollardan geçtik
Sonra onlardan vazgeçtik
Sen başlattın ben bitirdim
Sanırım Şimdi Ödeştik
Sanırım Şimdi Ödeştik
Sanırım Şimdi Ödeştik

Kategori: , , , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica