facebook paylaş Googlede Ara

Mabel Matiz Yaşım Çocuk Şarkı Sözleri

mabel matiz 2014 dinle, MABEL MATİZ YAŞIM ÇOCUK, mabel matiz yaşım çocuk şarkısı dinle, mabel matiz yaşım çocuk sözleri, mabel matiz yaşım çocuk şarkı sözleri, 2014 mabel matiz dinle, mabel matiz yaşım çocuk klibi, mabel matiz yaşım çocuk dinle 2014



MABEL MATİZ - YAŞIM ÇOCUK ŞARKI SÖZLERİ


Mabel Matiz 2013 Yaşım Çocuk albümünde yeni klibini Yaşım Çocuk şarkısına çekti. İşte Mabel Matiz yaşım çocuk şarkı sözleri...


Mabel Matiz Yaşım Çocuk Şarkı Sözleri:

 Yine günlerden son yaz
 Yine yaşım çocuk
 Yine hangi düşün kumarı bu yırtılan
 Delik deşik
 Eğilip alıver yüzümü
 Bu sular acımaz, kanatır dizimi
 Yanılırsa yüreğim sürülür geceden
 Geceler yüreğin vatanı
 Yine günlerden son yaz
 Yine yaşım çocuk
 Yine hangi düşün kumarı bu yırtılan
 Delik deşik
 Eğilip alıver yüzümü
 Bu sular acımaz, kanatır dizimi
 Yanılırsa yüreğim sürülür geceden
 Geceler yüreğin vatanı
 Geçmiyor hiç gözlerimden
 Bir hayal burktum en sol yerimden
 Sen bana sır, ben sana yar
 Bi’ düşmeyegör, göğüm kamaşır
 Geçmiyor hiç gözlerimden
 Bir hayal burktum en sol yerimden
 Sen bana sır, ben sana yar
 Bi’ düşmeyegör, can’ım kamaşır

Kategori: , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica